ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY & REKLAMACE

 

Odstoupení od smlouvy 

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení na našem eshopu. Zboží musí být v originálním obalu a nepoškozené. Vyjímku tvoří zboží uvedené ve Všeobecných smluvních podmínkách v článku 5.1 (ustanovení § 1837 občanského zákoníku).
 
Jak mám zboží vrátit?
Osobně na adrese prodávajícího: Kabešova 943/4, 190 00 Praha 9 (po předchozí dohodě, nejedná se o provozovnu).
Poštou na adresu: Kabešova 943/4, 190 00 Praha 9. Zásilku posílejte doporučeně ať máte doklad o odeslání zboží.
Do balíčku vždy přiložte daňový doklad, který jste obdrželi v zásilce / elektronicky.
 
Jak dostanu zpět svoje peníze?
Peníze se Vám snažíme odeslat co nejdříve, nejpozději do 14 dnů (děláme to dříve) od vracení zboží, peníze se odesilají na bankovní účet, nezapomeňte nám ho sdělit.
 
Co mám udělat pokud chci zboží vrátit?
Napište nám email (info@tvaratelo.cz), kde uvedete, že chcete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží, uveďte číslo daňového dokladu, datum objednávky a Vaše jméno a spojení na Vás. Následně Vás budeme kontaktovat. 

 


Reklamace

Jak řešit reklamaci?
Následující doporučení nejsou závazná, ale urychlí průběh Vaší reklamace a usnadní nám také komunikaci s Vámi. 

 

Co mám poslat?
Pokud naleznete na zboží vadu, zašlete jej neprodleně na naši adresu (když nás budete dopředu informovat budeme za to rádi). Ke zboží přiložte stručný popis závady a kontaktní údaje na Vás (jméno, adresu, tel. číslo a e-mail). Pokud máte možnost okopírovat originální doklad (fakturu), učiňte tak, v opačném případě nám napište datum uskutečnění nákupu (alespoň přibližné). V případě žádosti o vrácení peněz uveďte svoje číslo účtu.

 

Jak mám zboží poslat nebo přinést?

Zboží ideálně pošlete pomocí České pošty nebo jiného přepravce (PPL,DPD) nebo přineste po emailové (info@tvaratelo.cz) či telefonické (603 402 223, 603 330 904) dohodě na naši adresu (Kabešova 943/4, 190 00 Praha 9). Pokud zboží posíláte, je lepší ho posílat doporučeně, abyste měli doklad o předání balíku přepravci (podací lístek) pro případ, že dopravce balík ztratí nebo poškodí. Zároveň je zboží potřeba poslat za co nejnižší cenu. U menších rozměrů preferujte doporučený dopis u větších doporučený balík. Nárok na zaplacení poštovného máte pouze ve výši nezbytně vynaložených nákladů na přepravu.

 

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?
Jsme fér a nic zbytečně nezdržujeme. Většinu reklamací vyřizujeme do 14 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě, že vyřízení obratem není možné, spojíme se s Vámi a domluvíme společně další postup reklamace. V případě, že k nám zboží osobně přinesete, uděláme vše pro to, abychom Vám reklamaci vyřídili přímo na místě.

 

Reklamovat zboží nelze v případě, že:
1) výrobku vypršela životnost
2) vada vznikla běžným používáním
3) vada vznikla nesprávným použitím výrobku
4) vada vznikla nesprávným skladováním
5) vada vznikla mechanickým poškozením
6) se jedná o nevyhovující produkt - v takovém případě se jedná o běžné odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.